گرمایش خانه کوچک و تهویه مطبوع

بسیاری از سیستم های گرمایش سنتی بسیار قدرتمند هستند و به سرعت خانه کوچک شما را بیش از حد گرم می کنند. با این حال، هنوز گزینه های عملی زیادی وجود دارد که می توانید برای دریافت سطح مناسب گرما در نظر بگیرید.

سیستم اسپلیت مینی

برای خانه‌های کوچک، سیستم‌های اسپلیت مینی ممکن است گزینه‌ی عالی باشند، زیرا می‌توانند هم قابلیت گرمایش و هم سرمایش را در یک چیدمان جمع‌وجور فراهم کنند، که اگر فضای اضافی کمی دارید، عالی است. مینی اسپلیت ها در مصرف انرژی کارآمد، محجوب هستند و نیازی به کانال کشی یا نصب گسترده ندارند. این سیستم ها برای یک یا چند ناحیه موجود هستند، بنابراین می توانید دما را در نقاط مختلف بهتر کنترل کنید. در بیشتر موارد، یک منطقه واحد همان چیزی است که برای یک خانه کوچکتر مورد نیاز است.

در حالی که اسپلیت های کوچک ممکن است ارزان ترین گزینه برای گرم کردن خانه کوچک شما نباشند، ممکن است در دراز مدت کارآمدترین و موثرترین انتخاب باشند.

بخاری برقی

اگر در خانه کوچک خود به راحتی به برق دسترسی دارید، تهیه یک بخاری برقی کوچک ممکن است ساده ترین گزینه باشد. اغلب اوقات اینها بخاری های دیواری هستند که به شما کمک می کنند تا سیستم شما را از راه دور نگه دارند، که می تواند در فضاها یا اتاق های کوچک بسیار مهم باشد.

بخاری های فضایی

حتی در فضاهای کوچک، گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که نقاطی وجود دارند که فقط کمی سردتر از بقیه هستند. در این موارد، تهیه یک بخاری فضای کوچک می تواند برای گرم کردن آن مناطق خاص کار کند.

این بخاری ها اغلب فشرده، ارزان و موثر در گرم کردن فضاهای کوچک هستند، اما برای گرم کردن کل خانه کوچک مناسب نیستند و نه راه حلی طولانی مدت هستند.

شومینه های گازی یا برقی

فقط به این دلیل که شما یک خانه کوچک دارید به این معنی نیست که نمی توانید شومینه داشته باشید!

اگر به دنبال گرمای اضافی در خانه کوچک خود هستید، شومینه های گازی یا برقی می توانند گزینه مناسبی باشند. اگرچه ممکن است نخواهید به اینها به عنوان روش اصلی گرمایش خانه خود تکیه کنید، اما آنها می توانند راهی عالی برای افزودن مقدار بیشتری گرما به خانه کوچک شما در فصل زمستان باشند.

اجاقی که با سوختن چوب کار میکند

یکی از نگرانی هایی که برخی از صاحبان خانه های کوچک دارند این است که اگر برق قطع شود چه خواهند کرد. با داشتن اجاقی آماده که بتوانید آن را بارگیری کنید و خانه را با روش قدیمی گرم کنید، برای هر موقعیتی آماده باشید. داشتن یک وسیله گرمایشی زاپاس هیچ وقت بد نیست!

چگونه یک خانه کوچک را خنک کنیم

اکنون که برخی از بهترین گزینه ها برای گرمایش را پوشش داده ایم، بیایید نگاهی به برخی از انتخاب ها برای تهویه مطبوع و سرمایش خانه های کوچک بیندازیم.

سیستم اسپلیت مینی

ما آن را در بالا گفتیم، اما قابل تکرار است: سیستم‌های مینی اسپلیت از این نظر بسیار راحت هستند که قابلیت سرمایش را در کنار سیستم‌های گرمایشی ارائه می‌دهند، و طراحی جمع و جور آن‌ها را برای فضاهای کوچک در طول سال ایده‌آل می‌کند.

کولر گازی پنجره ای

درست مانند کولر های گازی پنجره ای که برای یک اتاق یا آپارتمان کوچک استفاده می کنید، کولر گازی پنجره ای گزینه ای عالی و قابل اعتماد برای خنک کردن خانه کوچک شما است.

آنها مقرون به صرفه و کارآمد هستند و فضای اضافی را در محل زندگی شما اشغال نمی کنند. بسته به اندازه خانه کوچک خود، ممکن است متوجه شوید که برای خنک کردن کل فضا نیاز به خرید چندین دستگاه دارید.

همچنین می توانید برای کنترل آب و هوا در تمام طول سال به یک تهویه مطبوع پنجره ای با گرما نگاه کنید.

کولر گازی دیواری

به طور مشابه، سیستم های تهویه مطبوع دیواری نصب شده نیز می توانند انتخاب محکمی باشند، زیرا بدون از دست دادن فضا، قابلیت خنک کنندگی را ارائه می دهند. از آنجایی که آنها از دیوار عبور می کنند، ممکن است در ابتدا نیاز به نصب کمی گسترده تر داشته باشند.

سایر گزینه های خنک کننده

وقتی همه چیز شکست می خورد، می توانید از فن های نوسانی استفاده کنید یا حتی پنجره ها را باز کنید تا هوای تازه دریافت کنید. اگر در جایی که هستید نسبتاً گرم می شود، این ممکن است راه حل بلندمدتی نباشد اما می تواند در زمان های خاصی از سال کارساز باشد.

بهترین راه حل را برای گرم کردن و خنک کردن خانه کوچک خود بیابید

هنگامی که می خواهید خانه کوچک خود را با گرما یا AC دنج کنید، گزینه های زیادی در اختیار شما وجود دارد. بسته به موقعیت مکانی، اندازه، بودجه و ترجیحات گرمایشی و سرمایشی شما، دستگاه‌های مختلفی در دسترس هستند که می‌توانید از آنها استفاده کنید، اما ممکن است برخی تقاوت هایی در عملکرد و هزینه آنها داشته باشند.

ارزان‌ترین گزینه‌های بخاری‌های فضای الکتریکی و واحدهای پنجره ممکن است برای شما مفید باشد، اما ممکن است متوجه شوید که آنها ناکارآمد هستند و ممکن است مصرف انرژی شما را به مرور زمان کاهش دهند. به طور مشابه، گزینه هایی مانند شومینه و پنکه ممکن است آنقدر سازگار نباشند که بتوان روی آنها به عنوان منابع اولیه گرمایش و سرمایش حساب کرد.

رای ما به بهترین راه برای گرم کردن و خنک کردن خانه کوچک شما؟ یک سیستم اسپلیت کوچک با تطبیق پذیری دوگانه و طراحی جمع و جور و بدون مجرای آن، اغلب انتخاب ایده آلی برای به دست آوردن همه چیزهایی است که برای کنترل دمای خانه کوچک نیاز دارید.همچنین جهت گرمایش خانه خود در زمستان میتوانید از پکیج های بوتان و ایران رادیاتور بهره ببرید

در اینجا چند انتخاب عالی دیگر برای گرمای کوچک خانه وجود دارد

با این حال، در نهایت، انتخاب با شماست. در اینجا در تاسیسات شماسی ( وب سایت فارس تهویه)، ما مجموعه وسیعی از دستگاه های مناسب را برای انتخاب داریم که می توانند خانه کوچک شما را، هر کجا که باشد، با موفقیت گرم و خنک کنند.

پیشنهاد ما را مستقیما در وب سایت farstahviyeh.ir بررسی کنید و خانه کوچک خود را دنج و خنک نگه دارید.

 

تاسیسات شماسی 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *